Hudební recenze: Jakub Mildner – "Chasing Tomorrow"

Pražský DJ a producent Jakub Mildner se ve vodách elektronické hudby pohybuje již od roku 1999, a co nevidět vypustí do světa své nové album "Chasing Tomorrow". A právě tomuto albu se podíváme na zoubek v následující recenzi.

Jak už booklet napovídá, je album "Chasing Tomorrow" zvukově velmi pestré a zajímavé. Na albu nalezneme 13 skladeb, přičemž každá překvapí svou propracovaností, nápaditostí a jedinečnou atmosférou. Již první s názvem "Sun Shines Though The Rain" nabízí zajímavý hudební zážitek. Příjemné ambientní melodie doplněné zajímavými samply navozují dokonalou atmosféru, která přetrvává až do konce alba.

Jakub Mildner

V druhém tracku s názvem "Tarapoto" nás uvítá opravdu hutný beat, překvapí zajímavé elektronické samply a melodie, které dodávají skladbě, řekl bych, až futuristický nádech. Skladbu "Tarapoto" si můžete poslechnout na Jakubově oficiálním SoudCloud profilu.

Třetí skladba "Stop The Time" je dle mého názoru jednou z nejsilnějších skladeb na albu a uchvátí opravdu jedinečnou atmosférou a zvukovou zajímavostí. "Chasing Tomorrow", podle které je album pojmenované, je jednou z těch rychlejších a dokonale vystihuje uspěchaný život moderní doby. Zato ve skladbě "There Are Stars Above You" opět trošku zpomalíme a necháme se unášet pohodovou atmosférou, kterou doplňují poutavé melodie.

"Ultraviolet" uchvátí příjemnou basou a kytarovými samply, "January Weather" zase dokonale vystihuje feeling zimního období, a zvukově velmi pestrá a zajímavá je i skladba "The Planet's Last Dance". Jedná se o veselou taneční záležitost okořeněnou samply nejrůznějších hudebních nástrojů, která nenechá člověka v klidu. "Opus 3", "Glimmer Of Hope" a "Liberation" opět překvapují svou propracovaností a vynikající atmosférou. "Dream ON" je velmi příjemná věc se svižným tanečním beatem doplněným širokou škálou nejrůznějších samplů, a celé to uzavírá track "Amazing Moments", který tak nějak shrnuje celé album a uchvátí nás svou barevností a nápaditostí.

Jakub Mildner
Chasing Tomorrow je dle mého názoru velmi povedené album, zachycující opravdu velké množství nálad, které se pozvolně střídají stejně jako tempo jednotlivých skladeb a uchvacuje příjemnou atmosférou a zvukovou pestrostí. Album se skvěle hodí na delší cesty a ani při opakovaném poslechu jen tak neomrzí.

stanjah

Interpret: Jakub Mildner

Album: Chasing Tomorrow