Recenze vinylů od Sunshine People

V.A. - MOUTHFUL (MOUTHFUL RECORDS)

Label z amerického Chicaga je tu s novým počinem o, které se tentokrát postarali pánové Tony Senghore a duo Dizzy & Thomas Sahs. Na straně A nalezneme funky písničku Fuck It Up od Tonyho Senghora se skvělou basovou linkou, která potěší na nějaké klidnější akci. Druhá strana od dvojice Dizzy & Thomas Sahs je typický house s groovy rytmikou a veselou náladou. Výborná klubová záležitost. Peace. :)

FRED EVERYTHING - FOREVER (BOMBAY)

Kanaďan Frederick Blair aka Fred Everything , který pochází z Montrealu je tu se svým dalším počinem. Skladbu s názvem Forever tu najdete ve dvou verzích a k tomu jako bonus pár DJ tools se samply vokálů a saxofonu. Originál mix je dobře rozjetý house, plný živých nástrojů a dominuje zde skvěle zapadající saxofon. Na druhé straně je dub version, která je dost podobná originálu. Celá deska zní dynamicky a zcela jistě si najde své místo  jak na rozjeté party tak i na nějakém malém privátním večírku.

MISSYTHING - LICK SHOTS (WHITE LABEL)

Tak a je tu další deska od producenta a dje Fred Everythinga se kterým jsme se už seznámili při recenzi na jeho nové EP. Tentokrát jde o starší záležitost, která se opět pro velký úspěch vydala znovu. Jde o skladbu Lick Shots od Missy Eliot v house remixu. Na A straně je Vocal verze, která roztancuje snad všechny na tanečním parketu. Druhá strana obsahuje specialní dubovou verzi. Pěkná nadčasová deska do archívu.

J-ROD & PAT NICE feat JOE GOOD - PETER PAN (RMX) (BRIQUE ROUGE)

Francouzký label Brique Rouge posílá do oběhu nové remixy skladby Peter Pan od J-Roda & Pat Nice. O remixy byli požádáni Lance Desardi, A Jackin Phreak a francouzský producent Rob In. Nejvíce rozjetý remix je od A Jackin Phreak, který skvěle graduje se skvělým rapem od MC Joe Gooda. Lance Desardi pro tentokrát zvolil svou klidnější podobu housu a Rob In skladbu přetvořil do krasně znějícího electro hávu. Tuto desku doporučují čtyři z pěti house DJs. :)

JOHNNY FISACO feat. DJ HEATHER - SOUNDZ (UNIFORM)

Tak a máme tu další americký label, který nese název Uniform. O první vydání v řadě se postaral starý známý Johnny Fiasco, který si přizval k sobě jako hosta DJe Heathera.
Vytvořili perfektní dynamickou funky deephouse skladbu se spousty skvělých samplů.
Na druhé straně naleznete remix od Jake.Childs, který je oproti originálu spíše klidnější záležitostí. Jake.Childs dokázali z našlápnutého originálu  udělat deep house se výbornými jazzy prvky. Kvalitně odvedená práce, která si zaslouží místo na tanečním parketu. My už se teď jen  můžeme těšit na další realese, který doufám bude brzy na světě. :)

Recenze připravili Sunshine People.